با سلام

با توجه به تعدد وبلاگهای بلاگفا و عدم امکان لینیک کردن وبلاگهای لوکس بلاگ توسط وبلاگهای بلاگفا بنده حقیر وظیفه خود را دانستم که با ثبت چند دامنه این امکان را فراهم کرده تا تبادل لینیک بین وبلاگ اتوبوس8 و وبلاگهای بلاگفا با سهولت انجام پذیرد.

لذا از کلیه بازدید کنندگان، اعضا و نویسندگان محترم وبلاگ خواهشمندم جهت همکاری و معرفی اتوبوس شماره هشت در فضای مجازی از دامین های زیر یا کد لوگوی وبلاگ در ستون سمت راست استفاده کنند.

جهت تبادل لینک با بلاگفا بهتر است از دامین اول استفاده شود.

http://otobus8.orq.ir/

http://www.otobosshomareh8.orq.ir

چند نکته در ارسال مطالب :

1:بهتر است پهنای عکس ها را کمتر از 400 انتخاب کنید.(با راست کلیک بر روی عکس و انتخاب ویژگی های تصویر پنجره ای باز می شود و تنها کافیست پهنا مورد نظر را وارد کرده و درازا به طور خودکار تنظیم می شود.)

2:بهتر است گزینه پست ثابت را فعال نکنید؛ تا مطالب ارسالی به ترتیب زمانی روی وبلاگ قرار بگیرند.(جهت مساوات بین نویسندگان)



تاريخ : سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, | 16:3 | نویسنده : عاشق کربلا |

همسفران عزیز توجه داشته باشید از این پس جهت درخواست اکانت کاربری تنها از طریق فرم در گوشه سمت راست وبلاگ اقدام کنید و در خواست از طریق نظرات وبلاگ توصیه نمیشود.(اطلاعات بیشتر را در قسمت راهنما وبلاگ نویسی و دریافت اکانت کاربری مشاهده کنید.)

 ضمناً مدیریت نظرات وبلاگ به زودی برای همه نویسندگان وبلاگ فعال خواهد شد.



تاريخ : پنج شنبه 31 فروردين 1391برچسب:, | 14:19 | نویسنده : عاشق کربلا |

با سلام

همسفران عزیز توجه داشته باشند که اکانت کاربری شما صرف 24 ساعت یا حداکثر دو روز پس از درخواست فعال میشود.

در صورت عدم دریافت اکانت کاربری در ارسال و دریافت پیامک یا ایمیل مشکلی ایجاد شده است. بنابراین در صورت عدم دریافت اکانت درخواستی خود، اطلاع دهید و ایمیل یا شماره خود را مجدد از طریق فرمدرگوشه سمت راست وبلاگ  ارسال کنید تا رسیدگی شود.

در ضمن افرادی که درخواست اکانت داده اند و هیچ ایمیل یا شماره ای جهت دریافت نام کاربری و رمز ارسال نکرده اند مجددا درخواست خود را به طور کامل ارسال کنند.

ذکر ایمیل ، نام و نام خانوادگی الزامی میباشد.

همسفرانی که اکانت کاربری آنها فعال شده و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کرده اند توجه داشته باشند که شهدا رو چشم انتظار نگذارند و بیایند اینجا با شهدا تجدید پیمان کنند. بدون شک شما هم وقتی اونجا بودین با شهدا پیمان و عهدهایی بستید که خودتون و خدا و شهدا میدونند؛ پس یادتون باشه الوعده وفا...

از طریق فرم در گوشه سمت راست وبلاگ در خواست اکانت کاربری خود را ارسال کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, | 11:37 | نویسنده : عاشق کربلا |

در اینجا سعی داریم معرفی و راهنمایی کمی در خصوص وبلاگ نویسی گروهی داشته باشیم.فرض میکنیم شما تا به حال هیچ وبلاگی نداشته اید.ما شما را در زمینه وبلاگ نویسی و دریافت اکانت کاربری و یا ایجاد یک وبلاگ یاری میکنیم.

اولین قدم:مراجعه به ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, | 19:8 | نویسنده : عاشق کربلا |

 

 این وبلاگ به اتوبوس شماره هشت، از دانشگاه هاتف زاهدان اختصاص دارد تا حرف دلتان را در آن بیان نمائید.

سخنتان و درد دلهایتان را با شهدا ،امام زمان ، امام شهدا ، رهبرمان ، پدر یا برادر شهیدتان بازگو کنید

 به زیارت شهدا رفتید ؟ از زیارت برگشتید  یادها و خاطراتتان را از مناطق عملیاتی جنوب ، گلزار های شهدا و مزار های شهدای گمنام ...

 

 

اگر دلتان تنگ است و هوای دیگری دارد

اگر تازه از سفر نور آمده اید و کوله باری از سخن و حرارت عشق دارید.

اگر دلتان تنگ است و میخواهید با مولایتان درد دل کنید.

اگر میخواهید حرف دلتان را با عاشقان شهدا بگوئید

این وبلاگ را آنگونه که میخواهید بیارائید. آن را آئینه دل خود سازید.


جهت دریافت اکانت کاربری درخواست خود را از طريق برای ما ارسال کنید، ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس یا ایمیل جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور الزامی است.(در صورت تمایل میتوانید جهت عدم نمایش نام شما به عنوان نویسنده نامی مستعار انتخاب کنید)

به جز همسفران اتوبوس شماره هشت عزیزان دیگر هم میتوانند با عضویت در وبلاگ مطالبشان را به نام خودشان به نمایش بگذارند. در این صورت مطالب شما پس از تایید نمایش داده میشود.

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:راهیان نور+زاهدان+دانشگاه هاتف زاهدان+اتوبوس8, | 13:2 | نویسنده : عاشق کربلا |
صفحه قبل 1 صفحه بعد